Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

Bjöd familjen på middag

Av Vestibulit - 19 oktober 2008 12:14

Jaha, då satt man framför datan igen.


Har mått lite dåligt de senaste dagarna för att jag har fått tbx mina sprickor och det gör såååå jävla ont. Men jag hoppas att de skall gå över nu när man smetar på en massa feta krämer och olja. Men jag förösker att tänka possetivt men det är inte alltid så lätt. Det var i torsdags som jag nästan började att gråta för att jag mådde dåligt pga av sprickorna. När jag kom hem efter jobbet gick jag och sambon ut våran sväng för att gå och efteråt kändes det genast mycket bättre. Pratade med honom om detta och han e så gullig och förstående...! Varför jag blev ledsen var nog för att jag trodde att jag skulle få KNULLA nu när mensen är över men ack, där fick jag. =( Blev väldigt besviken.


Jag och min sambo hade bjudit ner min mamma och hennes sambo på middag igår och det blev hur mysigt som helst =) Gjorde ingen speciell mat, bara en kasslergratäng med sallad och en röra till. Det blev verkligen uppskattat. Och skälvklart hade jag en massa ljus framme för att göra det ännu mysigare *tihi* älskar ju ljus. Sen blev det groggarnas glada tider. Efter maten bjöd vi på sockerkaka och mamma hade med sig kladdkakak (som hon vet att jag älskar) med grädde som vi oxå tog fram.

När jag och sambon hade plockat undan disken satte vi oss uppe vid min dator och tittade på gamla kort. Det var väldigt roligt, tittade på kort på mig själv som var tagna för 4 år sedan, oj vad ung man såg ut då. *tihi*

När klockan blev efter 22 ville min mamma gå hem och jag och min sambo hade bestämt oss för att gå med dom en bit, så vi började knalla. Jag och mamma tog täten för de 2 fylltrattarna gick efter så sakta Hahahaha men när vi gått en bit (ca 20 min) så väntatde jag och mamma på de andra två. Sen när vi hade kramats klart och sagt adjö så knallade jag och killen hem och mamma och hennes sambo gick åt sitt håll hem. Var hemma strax efter 23 och då kan jag säga att jag var sååååå trött somnade på en gång när jag la mig. Var sååå underbart nöjd med dagen och kvällen så jag somnade glad. 


Nej, nu måste jag gå och hänga upp tvätten.

Har ju annat att göra än att bara sitta här och pladdra *tihi*

Ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vestibulit - 10 augusti 2009 19:25

Oj, vad tiden har gått. Det vär nästan 3 månader sedan jag var in här och wrajtade sist. Har haft arselet fullt så att säga plus att jag inte har haft ngn dator på 1,5 månad. Min dator pajade så jag var tvungen att vänta på skattepengarna innan jag...

Av Vestibulit - 20 maj 2009 22:12

Jag hittade ett papper från typ 1997 eller ngt som jag har skrivit lite dikter på. Tänkte skriva dom här. Den första är bäst!   "Älska inte i trädgården kärleken är blind men inte grannarna"   "Gör livet grönare knulla en groda"   "Kärlek och hosta ä...

Av Vestibulit - 10 maj 2009 21:10

Det var länge sedan jag skrev sist såg jag. Förra helgen är det var valborg var min lillesyrra här och vi var mycket ut med mustangen och glassade =) Var även på en träff med Trans Am klubben och dom var trevligt folk. Hann även med att åka och hälsa...

Av Vestibulit - 13 april 2009 21:21

Nu har man varit ledig från jobbet i 4 dagar och det har varit så skönt. I tors var min sambo och jag och min syrra och såg på bio och åt gott. Fre höll jag och sambon på med veden... och lite in på lördagen oxå innan vi skulle till min mamma och äta...

Av Vestibulit - 4 april 2009 12:25

Åhhh vad det är skönt med lite värme och sol efter denna långa vintern... konstigt det där med väder... för en vecka sedan snöade det och nu är det 12 grader plus och sol. =)   Min klocka ringde 4.45 i morse... har varit på jobbet och jobbat 5 timma...

Ovido - Quiz & Flashcards