Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Vestibulit - 1 oktober 2008 18:56

Jag är såååååå trött... har varit det hela dagen på jobbet idag, ngn ringde på min mobil halv 5 i morse och jag vet inte vem det var. Ngn som ringde fel antagligen för jag hann inte att svara.

Ush, jag tänker rätt mycket nu, därför som jag tror att jag e så trött. Det händer rätt mycket i mina tankar just nu. Jag hoppas att dessa saker som jag tänker på skall göra det bätter för min vestibulit och mitt välbefinande.

Tror att jag har åkt dit på svamp IGEEEEN, skall till gyn på måndag. Det är ett helvete när man inte kan ha en ask med svamptabletter hemma =( Skall prata med läkaren om det den här gången. Det är en ny gynokolog som jag skall till så jag e lite spänd, men det är en tjej iallafall.

Har ätit mina Neurontin i 4 veckor imorn (Började med dom den 4 sep) och jag känner en stoooor skillnad... men eftersom det kliar utav bara fan så har vi inte velat haft någe sex jag och min sambo. Men när jag har stoppat in fingrar så har det funkat bra. =) TÄNK OM MAN KUNDE FÅ KNULLA SNART! Här är man inte särskilt pryd direkt hahahaha Men med tanke på vad jag har för problem jag skriver om så kan jag inte vara så pryd med mitt språk i denna blogg.

I och med att jag e så trött tänkte jag lägga mig tidigare ikväll.

Hittade en tjejs blogg idag som oxå skriver om vestibulit, tänkte skriva till henne vid ngt tillfälle och fråga om jag får länka tilll hennes blogg.

Måste sluta här!

Kram på er som läser min blogg, det uppskattas verkligen =)

Ovido - Quiz & Flashcards