Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Vestibulit - 5 oktober 2008 21:15

Hemma igen!

Det var smaskens med fruktsallad och den blev populär hos föräldrarna och min lillesyrra, allt blev uppätet! *tihi*

Skall ner och kolla tv!


Av Vestibulit - 5 oktober 2008 16:19

Idag har jag inte gjort så mycket. Brukar bli en resa till affären för att handla mat på söndagar. Brukar veckohandla tycker att det är det bästa för pengakassan =) Så det har vi gjort. Min mamma följde med och handlade oxå. Men fan vad maten är dyr alltså. =(


Har gjort en fruktsallad som jag och min sambo skall ta med oss upp till mamma. Hade i apelsin, melon, äpple (från vårat egna äppelträd), banan och russin. Det kommer bli jättebra som efterrätt *smaskens* Har hunnit med att tvätta en tvätt idag oxå. Det är bra att tvätta när tvättkorgen är full.


Usch, imorn är det jobb igen... gå upp 6 på mornarna är inte att föredra men vad gör man inte för att jobba lixom. Jag e iallafall glad att jag har ett jobb att gå till på dagarna och att pengarna rullar in varje månad.

Skall snart dra upp till mamma och äta.


Föresten har jag fått intresset tillbaka att börja brodera igen... det är kul, har lagt det på hyllan några år nu, men nu känns det kul igen =) hoppas att man tar sig tid till det bara.


Kram på er alla som läser


Ovido - Quiz & Flashcards