Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Vestibulit - 12 oktober 2008 18:53

Hej igen!


Var ute med sambon och tog en promenad i skogen hahahaha nästan skogen iallafall... inga lysen på vägen så vi tog med en fitt ehhh ficklampa. ;O)

Det tog 40 min att ta den rundan och det var riktigt skönt. =)


Det har ju varit en kanonfin dag så vi har rensat ut en massa ur våran ena utebod så att vi fick in våra utemöbler. Rensa så att våran bil blev helt full med skräp som vi slängde. =) Fan vad med skit man samlar på sig med årens lopp, det är bra när man slänger så att man får mera plats.


Skall ner och se på Miami Ink nu, man kanske får ngn bra ide!


Ha det!

Kram

Av Vestibulit - 12 oktober 2008 17:21

Hej på er alla där ute! =9

Nu när man äntligen har blivit frisk från alla konstiga svampar i underlivet så jävla klart att man har fått mens nu i helgen precis. Och ni kan väl inte fatta vad jag ville göra va *tihi* men men, så är det ibland, man får vänta med samlaget helt enkelt, har jag kunnat vänta flera år kan jag nog vänta en vecka till =(  Min sjukdom förvärras när jag har mens =( Synd bara att man känner sig så jävla kååååt när man har mens... men som sagt, JAG FÅR VÄNTA! Om jag känner mig desperat? NÄÄÄÄÄ inte alls... hahaha


Igår var jag på jobbet, kommer nog att bli till att jobba några lördagar hedanefter... men det tar inte jag ngn skada av bara det inte blev som förra hösten då det var varje lördag fram till julafton =(. Jag får 100% av att jobba lördagar så det klirrar bra i kassan i månadens slut =) Men denna gången tog jag faktiskt kompledigt... jobba 8 timmar= 16 tim kompledigt bara för att jobba en lördag, inte så dåligt om man vill göra ngt roligt och ta ledigt ngn dag =). Man får dessutom en goooood frukost på jobbet så man klarar sig bra fram till 14 utan lunch.

När man jobbar lördagar är det väldigt fritt... men dom brukar öppna 6 på morgonen och stänga mellan 12 och 14... men jag ville jobba 8 tim igår så då stängde dom 14. Var på jobbet mellan 6 och 14 med andra ord.


Efter det hann jag med att träffa en kompis och det var väldigt trevligt. Hon och jag tog en fika och handla lite. =)


Sedan åkte jag hem och lagade mat med sambon, det blidde lövbiff med pommes och en sallad =) Efter det satte vi oss i soffan och tittade på en film jag hade lånat. Gick upp och la mig vid 21.30 och var helt slut. Slocknade dock inte på en gång för att mina menssmärter tog över lixom. =( Vi kvinnor har det inte lätt måste jag få säga!


Ovido - Quiz & Flashcards