Alla inlägg under mars 2009

Av Vestibulit - 10 mars 2009 20:18

Måste bara  börja med att säga att det är ett jävla skitväder. Idag när jag skulle till jobbet var det inte plogat på gatorna så det var snö överallt... inte rolit att köra då. Tycker att detta lappmöglet kan hålla sig till Lappland, inte till mellersta sverige. Trodde att man skulle få de lite sol och vår men icke sa nicke... det har snöat mer eller mindre hela dagen =(


Hade planerat att inhandla en GPS idag från Elgiganten som jag och min sambo hade sett på extrapris men när jag såg ut genom fönstret från jobbet sa jag till mig själv att jag åker och handlar den om det inte är allt för jävligt på vägarna. När jag kommer ut på motorvägen ser det rätt fint ut på vägarna så jag svängde in på elgiganten. Tittade om jag kunde hitta GPSarna och det gjorde jag inte såklart, så jag frågade en säljare där och han hjälpte mig till en annan försäljare som hjälpte mig. Det var lite roligt för försäljaren pratade som fan med mig, men jag sa på en gång vad jag skulle ha och han kollade och det fanns bara EN till på lagret, den sista fick jag *yes* tänkte jag tur att jag inte åkte dit imorgon da. =) Försäljare tycker alltid att man skall ha försäkringar på allt så han förklarade att dom hade ngn kampanj på 2 år som jag skulle få för 99 kr, hade kostat 399 kr. Men jag sa att jag inte har några pengar... jag e pank (det stämmer till en viss del) hahaha han gick på det tror jag för han ordnade så att jag fick en gratis försäkring i 2 år på GPSen... alltid något. Det är en TOMTOM inom europa. Eftersom jag bara kan ladda den i bilen så är den inte laddad ännu, men jag tänkte se om jag kan ta den till jobbet imorn... tar ju ändå 40 min att köra dit.


Har färgat håret oxå... sambon skulle färga sitt hår så jag snodde färgningen för det var så mycket kvar och jag har inte heller så långt hår så det räckte bra. Heheh blev rätt nöjd. Får se om det är ngn på jobbet som märker ngt, har en brun färg och jag e blond i vanliga fall.


Åhhh idag är det ju The Mentalist.... det är ju så bra... och han som har huvudrollen är ju bara för sööööt alltså. Kanske dags och kolla upp vad han heter: Simon Baker heter han visst =) Skall snart ner och titta på det. Skall lägga in bilder här på han först.


Kram på er alla som vill!!


Ohlallala!

Av Vestibulit - 8 mars 2009 13:55

Jaha... då är denna helgen snart slut. Sitter och väntar på att min bror skall komma och hälsa på med barna... det skall bli kul. =) Så jag tänkte skriva till dom kommer.


Ibland förstår jag inte på mig mig och min kropp... men denna helgen har vi lyckats ha samlag utan att det gjort ont... så jävla häftigt för vi behövde inte ta det lugnt, bara lite i början men sedan var det bara att pumpa på... hehe så jävla kul när det funkar så bra. Man känner sig som en annan människa när det går så här bra. Man vill ju bara ha mera men samtidigt måste man ta det lugnt för jag e lite rädd att det skall göra ont nu när det gått så bra. =) =) =) =) =) =) =) =) =)


Annars har det inte hänt så mycket i helgen... jag och sambon var till ett lågprisvaruhus och handla lite kläder... hade aldrig varit dit förut så vi tänkte åka och se vad dom hade om inte annat. =) Men det blev lyckat. Hittade en keps, kjol och en jacka och en top som jag tänkte ha när jag tränar hemma. På tal om träning har det blivit dåligt med det sedan jag blev sjuk, men jag tänkte försöka börja nu denna veckan som kommer. Hoppas att det går bra bara, känner mig bättre från förkylningen.

Såg en film den hette "låt den rärtte komma in" hahah med min humor får jag det till ngn gymnastikfilm Hehehe men det var en vampyrfilm.  Lånade den från jobbet.

Så nu sitter jag här och väntar på de 2 underbara barna och på att min bror skall komma.


Det känns lite bättre på jobbet men det är fortfarande jobbigt att gå dit. =( Inte roligt att man skall dit imorn igen.


Ha det bäst!

Kramar

Av Vestibulit - 2 mars 2009 20:58

Fy fan... det är inte roligt på jobbet nu... bråkat med min arbetsledare och jag känner att det är bara för mycket. Tyckte bra om han innan han blev arbetsledare... nu är han bara en jobbig skitstövel. Inte får  man ha roligt på jobbet utan det känns som att man jobbar på en begravningsbyrå. Man är less och uttråkad på allt och då jobbar man inte speciellt bra... men det fattar dom inte. Skulle kunna vara hemma för att jag inte mår bra psykist där längre, idag var det första gången på länge som jag hade ont i magen för att jag inte mådde bra. =( och det pga av jobbet. Kanske orkar skriva mera ingående ngn anann dag.


I hlegen skulle jag och min sambo ha sex men det funkade inte med samlag... känner en stor skillnad när jag inte mår bra. JÄVLA JOBB! Min vetsibulit blir bara sämre då =( Om jag inte mår bra mår inte heller min mus bra! =(


Hjälper min mamma med tvätten för att hon har kommit efter så mycket med den nu, så jag tänkte om jag hjälper henne kanske hon kommer på  fötter med den snart igen. Va upp med en hel ikeapåste med ren tvätt åt henne idag. Hon blev så glad. Men det var det hon hade varit med själv här hemma hos oss och tvättat i söndags.



Ovido - Quiz & Flashcards