Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Vestibulit - 14 oktober 2008 19:31

Var in på Lilla och Stora vs blogg och hon länkade till den här artikeln om vestibulit. Tänkte oxå länka till den så kan ni som vill läsa den. http://www.expressen.se/sex/1.1332321/samlagssmarta

Av Vestibulit - 14 oktober 2008 18:22

Sitter och väntar på att maten skall bli klar. Det blir fiskpinnar med potatis och sallad *tihi*


Jävla mens alltså, nu i slutet av den får jag alltid en sådan huvudvärk så att jag vet inte vart jag skall ta vägen. =(


När jag kom hem efter jobbet hade jag och sambon planerat under dagen att vi skulle ut och ta en promenad, när jag kom hem var jag inte speciellt glad pga av pannknacken, men sambon sa att vi kan ta en mindre sväng som inte tar så lång tid och det tyckte jag att lät bra och nappade på det. Så denna gång var vi ute 30 min och det var riktigt skönt, men när jag kom in kände jag att huvudvärken blev sämre igen, bara för att man blev varm när man promenerade. Tycker att det är skönare med lite svalt när man har huvudvärk.


Fy fan vad jag e trött på mornarna alltså... det var nog för att man inte fick en hel helg att vila upp sig på men så är det när man skall jobba över och tjäna lite över det extra. Tycker å andra sidan att det funkat bra på jobbet de här dagarna fastän man gått som en Zombie *tihi*


Va till min kurator igår och fy fan vad jag pratade =) Sa bland annat att jag känner mig väldigt glad och det har att göra med vissa saker mellan mig och min sambo. Känner att jag mår bra för en gångs skull, det var huuuuur länge sen som helst jag gjorde det, så det är såååååå posetivt.


Har även tagit upp broderiandet (egna ord *tihi*) igen, det känns hur kul som helst. Håller på med ett broderi till min lillesyrra som jag tänkte ge till henne på hennes student. Har hunnit en bra bit på vägen! =)

Ovido - Quiz & Flashcards