Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Vestibulit - 25 oktober 2008 18:12

Bätter tur denna gången...!?


Idag vaknade jag rätt tidigt, det var innan killen så jag tassade ner till köket för att börja med frukosten. När jag var klar gick jag upp till killen där han låg och sov så gott och väckte honom. Han fick frukost på sängen med levande ljus, det blev väldigt uppskattat. =)

Efter att vi fikat så låg vi och myste en bra stund.... till och med att jag kunde ha samlag igen *tjohoo* det är man ju inte allt för bortskämd med.

Vi åkte till en markand här i närheten och tog med oss min lotsaspappa. Handlade gott bröd som vi sedan åkte hem till oss och fikade med.


Efter jobbet i går mötte min sambo mig vid Eko, där handlade vi nya stakar (hahahaha) som vi skall ha till julen. Var även in på Rusta som jag hade sett ett par söta julgardiner i och köpte dom.

När vi ändå hade Stadium i närheten så sprang jag in dit och kollade om dom hade ngn snygg jacka och det hade dom, den var på rött pris oxå *tihi* 200 kr nedsatt i pris. Bra när man hittar ngt man gillar och dessutom att det är nedsatt i priset. =)


I torsdags var jag och min sambo ute och gick rundan på 30 min. Det är sååå skönt att gå den tycker jag... man somnar skönt på kvällarna. ;o) Hade även på oss reflexvästar som jag hade inhandlat samma dag. Dom gjorde susen för bilar tog det lugnare när dom såg oss.


I onsdags var vi duktiga igen och rörde på oss... Efteråt hade vi en myskväll med god mat som vi lagade tillsammans och åt med levande ljus på bordet. Jag somnade framför tv när  vi titta på Efterlyst.


I tisdags hade jag samlag... *tjohoooo* det är så härligt när man kan ha det utan att det gör ngt ont alls... ibland kan man ha lite ont efteråt men den här gången hade jag inte det. Man måste koncentrera sig så mycket på att slapna av och bara få njuta och då gör det oftast inte ont. Tror även att mina tabletter har hjälpt mig en bra bit på vägen oxå. Försöker att vara mera possetiv till livet och det har gjort mig till en gladare person faktiskt. Det är  inte alltid lätt att vara så possetiv men jag tycker att det gått förväntansvärt bra.


Har bjudit ner min lotsaspappa på middag imorgon för att han sitter själv i huset denna veckan som kommer. Blir ngt lättlagat tänkte jag... köttfärsås och spagetti med ngn sallad till.

Av Vestibulit - 25 oktober 2008 17:26

Blir så himla ledsen när man håller på och skriver ett långt inlägg att man bara blir utknuffad och så försvinner allt så jag orkar inte skriva om det... *tyvärr* kanske en annan gång. Tänkte precis spara det innan. 

Ovido - Quiz & Flashcards