Direktlänk till inlägg 1 augusti 2008

Hur skall detta sluta?

Av Vestibulit - 1 augusti 2008 20:25

Jaha.. då var det en ny månad och jag känner inte för detta just nu... skall nämligen tillbax till jobb på måndag och jag har en sådan ångest för det. Har haft sem i 3 veckor och jag och sambon har varit på en liten semester sedan har vi mest varit hemma och målat på huset. Har även hunnit med att vara på badstranden när det var så varmt och det var skönt.

Hur känner jag mig nu da... hmm... inte speciellt bra.  Livet känns förjävligt faktiskt. Mina samlagssmärtor är inte bättre alls nu. Hade samlag för några dagar sedan och det gjorde sååååååååååååååååå jävla ont efterår och lite under samlaget så jag började att gråta igen efteråt... tror inte att jag gråter för att det gör ont utan för att jag har denna satans sjukdom och följderna för den. Det är väldigt psykist påfrestande att inte kunna göra ngt som man verkligen vill.

När det funkade att ha samlag så var jag mycket gladare och flinade för mig själv helatiden och tog saker och ting lättare om det blev ngn motgång eller så. Nu känns det som att jag bara eldar upp mig så fort det är ngt litet. =(

Jag hoppas att jag snart skall få komma till Danderyd och få hjälp med mina problem... Denna sjukdomen känns som att den går upp och ner... men jag tycker att det mest går nerför, därför som jag inte kan se ngt possetivt med detta. När man mår bättre så blir man jätteglad och sedan när man mår sämre igen känns det som att man hamnat ännu längre ner än vad man var innan så ett steg fram och 3 steg bakåt. =(

SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ MIN SJUKDOM!!!!! Vill bara gråta.

Det finns en sak som jag skulle vilja fråga min mamma om men jag har inte gjort det ännu för att jag tycker inte att det har funnits ngt läge. Tänker på dennan frågan rätt ofta så jag kanske skall försöka att ta itu med den.

Det snurrar typ i 710 km/h i huvet på mig när jag mår såhär.

Skall livet verkligen behöva vara såhär?!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vestibulit - 10 augusti 2009 19:25

Oj, vad tiden har gått. Det vär nästan 3 månader sedan jag var in här och wrajtade sist. Har haft arselet fullt så att säga plus att jag inte har haft ngn dator på 1,5 månad. Min dator pajade så jag var tvungen att vänta på skattepengarna innan jag...

Av Vestibulit - 20 maj 2009 22:12

Jag hittade ett papper från typ 1997 eller ngt som jag har skrivit lite dikter på. Tänkte skriva dom här. Den första är bäst!   "Älska inte i trädgården kärleken är blind men inte grannarna"   "Gör livet grönare knulla en groda"   "Kärlek och hosta ä...

Av Vestibulit - 10 maj 2009 21:10

Det var länge sedan jag skrev sist såg jag. Förra helgen är det var valborg var min lillesyrra här och vi var mycket ut med mustangen och glassade =) Var även på en träff med Trans Am klubben och dom var trevligt folk. Hann även med att åka och hälsa...

Av Vestibulit - 13 april 2009 21:21

Nu har man varit ledig från jobbet i 4 dagar och det har varit så skönt. I tors var min sambo och jag och min syrra och såg på bio och åt gott. Fre höll jag och sambon på med veden... och lite in på lördagen oxå innan vi skulle till min mamma och äta...

Av Vestibulit - 4 april 2009 12:25

Åhhh vad det är skönt med lite värme och sol efter denna långa vintern... konstigt det där med väder... för en vecka sedan snöade det och nu är det 12 grader plus och sol. =)   Min klocka ringde 4.45 i morse... har varit på jobbet och jobbat 5 timma...

Ovido - Quiz & Flashcards