Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Vestibulit - 18 augusti 2008 19:51

Fan vad livet skall vara jobbigt. Får ju fan inte äns ha samlag nu ju... går ju lixom inte. =( Skulle bara vilja skrika ut min frustration för detta jävla problemsatan man har. Man duger ju fan inte till ngt alls. Helt jävla värdelös känner jag mig. Fast det är väldigt mysigt att bara visa ömhet på andra sätt så känns det som att man vill så mycket mer.

Tjejer som inte har vestibulit tar ju samlaget för givet.... tänk om man var en sådan tjej som kunde ha det när man ville och hur man ville o.s.v ÄR VÄLDIGT AVUNDSJUK PÅ DOM FAKTISKT.

Känns som att jag vill ha mina förbannade tabletter nu så att jag kan få må bättre i musen igen. Ringde till läkaren och kolla när jag skulle få komma dit och dom viste inte... sjuksköterskan jag pratade med sa bara att jag stog i kö. Men hur jävla lång är kön på en skala daaaaaaaa. Stått där i 2 el om det är 3 månader nu, tycker att jag borde få komma dit snart. Hoppas att det dyker upp en kallelse i brevisen snart. Då kommer jag verkligen att tjolahoppsan till  hehehehe

Förbannade lingonveckan gör det ju inte lättare med vestibuliten heller... har så jävla ont bara man skall torka sig.  Man är ju så himla känslig när man har mens jueeeee och humöret skall vi inte prata om just nu.


Tänkte bara skriva av mig några rader.

Ha det så bra så har jag inte det!

Ovido - Quiz & Flashcards