Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Vestibulit - 21 augusti 2008 18:08

Tjenare alla där ute!

Känner mig glad nu faktiskt. Skall berätta vid ngt annat tillfälle varför. =)

Nu sitter man här vid datan igen och vet inte riktigt vad man skall hitt på. Jag e så fruktansvärt gossugen så ikväll blir det nog bara en goskväll med min sambo med en film tror jag. Skulle vara toppen om det kunde bli så. =) Känner mig väldigt trött oxå... men jag tror att jag vet varför.

Tänk om man kunde bli bra i musen och man kunde leva normalt lixom. Det känns som att mina problem tar upp all kraft av mig, därför som jag ALLTID är så trött. =(

Jag har undrat många gånger varför detta musproblem har hoppat på just mig. Jag tror att det har med många faktorer att göra.

Nää nu skall jag gå och lägga mig och vila en stund och fundilera vidare på livets stora frågor.

Ovido - Quiz & Flashcards