Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Vestibulit - 22 februari 2009 13:20

När det snöar så här kommer ju aldrig min älskade komma hem. Stackarn vi gick och la oss 24 igår och jag släckte inte förren vid 1 inatt, han har inte sovit många timmar =(. Inte nog med att det snöar, det blåser oxå, fyyyyy, bor i ett blåshål tror jag. *tihi*


Gud vad skönt, nu har jag tvättat och hängt mina 2 tvättar jag tänkte göra. Så  nu blir inte tvättkorgen överfull som den kan bli ibland.

Har även bäddat nu och skrivit matlista för vad vi skall handla till nästa vecka.


Tänkte göra ngt annat nu.

Ha det bra!


Av Vestibulit - 22 februari 2009 11:10

Tröstlöst, när jag gick upp var jag inte så trött. Så fort jag tar denna förbannade medicinen så skulle jag kunna lägga mig och sova flera timmar till. Tog den hutten här vid datan och jag känner hur jag skulle kunna somna över tangenterna. *pust*


Och snöar gör det oxå... fy fan, blandat med regn. Snorhalt ute. Vaknade inatt helt förvirrad, trodde att det var hemtelefonen som ringde... så sa jag bara rätt ut, vad fan är det för idiot som ringer nu, koockan var halv 3 på natta. Sen kom jag på när min sambo svara att det var hans telephön som ringde, han sitter ju jour, så det var bara upp för hans del och åka iväg och ploga snö. *blääää* Så nu sitter jag här själv och har inget att göra för tillfället. Skall snart hänga tvätt och sätta i en maskin och tänkte bädda rent i sängarna oxå.

Tänkte att jag skulle ringa en kompis men hemtelephön e död så jag får se när man kan prata i den igen. Tycker att den är lite konstig för jag kollade den igår och då var den fulladdad. *Fattar nada*


Nu tänkte jag vingla ner till källaren och hämta tvätten och sätta i en ny. Kanske att jag skriver lite senare.


Kram på er alla! =)

Ovido - Quiz & Flashcards