Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Vestibulit - 2 februari 2009 18:13

Sitter just nu och äter på en massa godis som jag och sambon handlade på båten i helgen när vi var till Tallinn. Det var en trevlig resa med mycket mys och så *tihi* Kom hem igår vid typ 12.40 och då var det kallt i huset... bara 15 grader varmt så det var bara att sätta i en brasa i pannan och vi till och med eldade i vedspisen i köket. Vedspisen i köket värmer väldigt bra faktiskt... det blev varmr i köket rätt fort för att vi satte i gång den. =) Hann även med att ta in ved i källaren så att vi har ca 2 veckor frammåt. Var även ut med den nya bilen skoda Octavian igår och provkörde den lite, är inte riktigt van ännu så det nästan känns som att övningsköra på nytt *tihi*


Ny månad nya möjlighteter! *tjohoo*


Har precis städat i badrummet och dammsugit och torkat av v-rumsbordet, jag fyller nämligen år imorgon... ett år klokare blir man hahahaha Skulle inte tro det. Så då kommer det kanske lite grannar och min familj kommer ner på fika.


Fotot på broderiet jag tänkte ge min lillesyrra i student finns här under. Tänkte att jag skulle försöka att göra klart broderiet till min brorsbarn som jag har hållt på med i typ 3 år hans dotter är nämligen 2,5 år och jag började innan hon föddes... tröttande när jag kom till allt efterstygn som skulle göras för jag tyckte inte att jag gjorde det snyggtm plus att det var såååå himla mycket. Men för övrigt är jag jättenöjd med den.


Klart att jag funderar på om det är ngn med Vestibulit som läser min blogg. Ser att det är några som har svarat på min fråga. Skulle vara jätteroligt om ngn av er ville höra av er till mig. Jag vet att man känner sig rätt ensam med detta problem men det är mycket vanligare än vad man tror. Jag måste godkänna om ni skriver ngt inlägg innnan det kommer ut på min blogg och vill ni inte att det skall komma ut på bloggen kan ni bara skriva det så godkänner jag den inte för det.


Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards