Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Vestibulit - 24 januari 2009 18:26

Idag vakna jag 15 min innan klockan ringde och jag var klarvaken... helknasigt för klockan skulle ringa 4.45 Varit och jobbat idag med andra ord. Och det gick så lätt att jobba så jag jobba 7 timmar =)


Har äntligen hämtat hem bilen vi har köpt... hämtade den i onsdgas. Blev en Skoda Octavia kombi... den har bara gått 900 mil så det blev ett bra pris oxå =) Kanske att jag lägger ut en bild vid ngt tillfäller på bilen när jag har ngt...!


Känns som att klockan är 22 men den är bara halv sju jue... hmm måste vara för att jag varit uppe tidigt idag.


Nu skall jag ner och hämta tvätten...!


Lyssnar på Lars Winnerbäcks och Miss Lis låt om du lämnar mig nu... den är sååååå jävla bra.... måste ni lyssna på.

Ovido - Quiz & Flashcards