Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Vestibulit - 3 januari 2009 21:03

Oj, så tomt det känns här hemma nu när sambons barn åkte hem. Det har varit 110 helatiden här och så blir det bara jag och sambon som e hemma. Men det är rätt skönt att vara själva oxå. Känns som att man behöver den tiden för sig själv oxå.


Känner mig lite hängig fortfarande men det börjar bli bättre med förkylningen =) Ingen halsont heller. Känner mig på bätter humör oxå.


I tisdags var jag med sambon och barna på Cosmonova och såg på Sea monsters 3D, den var jättebra. Barna tyckte om den för det känns ju som att djuren kommer mot en och det var lite läskigt tyckte dom ibland oxå. Men jag har inte varit på Cosmonova på säkert 10 år om inte ännu längre så jag tyckte oxå att det var en upplevelse. *tihi*


Ovido - Quiz & Flashcards