Alla inlägg den 19 september 2008

Av Vestibulit - 19 september 2008 19:38

Köpte tidningen Cosmopolitan och läste sidan 143 och 144. Det där som ena tjejen beskriver att hon har i princip haft ont sedan första samlaget och att det trappades upp med åren, så var det för mig med. Kunde utföra samlag i början och att det då gjorde ont efter samlaget men att med åren att det gjorde ont mer och mer under samlaget och tillsluta att man inte kan utföra samlag alls =(

Tycker att det är förjävligt att detta problem har tysnads ner så mycket.

Det som är jobbigt med denna sjukdom är att man inte mår speciellt bra psykiskt eller fysiskt och speciellt om man har haft detta problem väldigt länge. Ibland känns det som att man skulle behöva lyckopiller medans man går i terapi för att lära sig att tänka mera posetivt och att ha roligt. Känns som att det var väldigt längesedan jag kunde känna mig glad och bara njuta av livet. Livet går ju ändå ut på att man skall ha kul och trivas mid sin tillvaro. Visst skrattar jag och har roligt, det är en bit på vägen iallafall, att försöka se de posetiva sakerna.

Måste bara berätta om en sak som jag såg igår. Jag skulle riva morötter till maten och då låg moroten i påsen, det såg ut som en dildo med en g-punkts böj hahaha skall ladda upp bilden vid ngt tillfälle, tog nämligen kort på den. Jag höll på att dö av skratt.

Ovido - Quiz & Flashcards