Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Vestibulit - 3 juni 2008 20:50

Hej!

Jag har precis suttit och läst information om vestibulit. Det är skrivet av en gynekolog med lång erfarenhet. Tyckte att den var både bra och lärorik så jag lägger in den på min länklista som Vestibulit - Vulvodyni - Vestibulodyni, så kan dom som är intreserade läsa den.

Jag tillhör gruppen medelsvår och typisk om man skall utgå från den artikeln.

Mina problem känner jag inte av mera än psykist så länge man inte rör det irriterade området. Med psykist menar jag att jag mår inte så bra psykist av detta för det är många andra saker som händer med en när man tex inte kan leva ut sina fantasier och känslor som man gärna skulle vilja. =(


Det känns rätt skönt att kunna skriva av sig här lite då och då.

Ovido - Quiz & Flashcards