Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Vestibulit - 2 juni 2008 19:44

Hej igen!

Den här förbannade sjukdomen har gjort mig till den jag är idag känns det som. Det känns jävligt dåligt, tex så har jag svårt med kramar och sådant bara för att man tror att det skall leda ännu längre (iallafall när det gäller ens partner). Men jag försöker att träna bort det och intala mig att en kram kan man ge/få utan att det för denns skull skall leda till sex.

Läkarna säger att man skall hålla sig borta från godis helst för att det kan vara en bidragande orsak till varför man får svampen och den i sin tur gör det ännu värre med sjukdomen. Jag är ett godismonster och har jättesvårt att hålla mig borta från det, kan inte rå för det. Har sedan liten ätit mycket godis. Mmmmm Ahlgrens Voblosar (Volvosar) är sååååå himla goda.

Kan knappt ha stringtrosor på mig för att det ibland gör ont =( och läkarna säger att man inte skall ha det på sig för att dom sitter så tajt  och när underlivet inte luftas bildas det ofta.... svaaaamp. Man kan ju odla egen svamp jue hahahahaha men det skulle inte vara så gott. *bläää*

Detta gör att man för det mesta sover naken (utan trosor).

Men dom som har det ännu jävligare än mig kan ju inte äns ha på sig tajta byxor för att det gör så ont i underlivet, kan heller inte bada, inte cykla, till och med att när dom skall torka sig efter kisset att det gör för jävla ont.


Tycker att livet är för jävligt med denna sjukdom, är för det mesta deprimerad över detta. För en tid sedan trodde jag att jag hade blivit bättre men så blidde det sämre efter några månader. Känns som att man aldrig får må bra bara för att underlivet inte gör det =(

Av Vestibulit - 2 juni 2008 19:23

Vad fan hände nu da... var ju nästan färdig med mitt inlägg och så loggades jag bara ut.... förbannat oxå. =) Orkar inte skriva igen nu jue

Ovido - Quiz & Flashcards