Alla inlägg den 2 april 2009

Av Vestibulit - 2 april 2009 19:07

Åhhh vad det är skönt att det är lite varmare på dagarna nu... känns som att våren är på g nu iallafall. Nu längtar jag till min semester i sommar.... det skall bli så skönt.


Har inte skrivit på länge för att jag har inte känt för att skriva ngt.


Var upp till min sambos barn i helgen och hälsade på, det var trevligt. Alltid kul att träffa dom för att dom blir så glada när vi kommer. =)


I vecckan ville jag börja med veden men det ville inte min sambo för han ville mecka bil, så jag har pysslat med annat under tiden.


Fått ont i handen oxå, men det var värre för en vecka sedan... kunde knappt använda den. Det var ett tag sedan då jag blev så jävla förbannad så  jag smälde in handen i en glasdörr och inte bara en eller 2 gånger och dörrjäveln ville ju inte gå sönder. Så jag bara slog och slog och slog... men blev så ledsen efter att tag att jag slutade slå och satte mig i soffan och grät istället. Men nu vet jag iallafall att inte glasdörren är så ömtåligt som vi trodde =) Detta hände för ca 1 år sedan och jag har haft problem med handen från till sedan dess...!


Fick ett telefonsamtal så nu måste jag sluta!



Ovido - Quiz & Flashcards