Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Vestibulit - 4 juli 2008 21:24

Livet känns väldigt bra just nu. Har kunnat haft samlag igen utan smärtor och det är hur häftigt som helst. Blir så JÄVLA glad lixom. =)

Eftersom jag har vestibulit måste jag till en gynokolog för att få bekräftat att jag inte har svamp längre. Skall dit på måndag  om en vecka och jag skall inte till samma dumma läkare jag var till sist, han tänker jag aldrig gå till igen. Så nu skall jag till en ny som finns inne i Sthlm, sa till om en kvinnlig gynokolog så nu får jag äntligen det. Om det visar sig att detta är en bra gynokolog tänker jag fortsätta att gå till henne med mina akuta besvär. Återstår att se!

Jag tror dessutom att kanatrellerna är borta i och med att jag inte har så ont längre. Det är helt underbart. =) Man känner sig faktist som en helt ny människa.


Ovido - Quiz & Flashcards