Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Glaaaaada sambon =)

Av Vestibulit - 8 december 2008 20:27

Sitter här nu vid datan igen. Det är kallt som f*n om händerna bara... det är lite kallare här i hallen jag har datan än i övriga huset. Skulle behöva tilläggsisolera huset... vi får se när det blir, men inte blir det i vinter iallafall *brrr* Grått och trist är det ute oxå... regn, regn och åter regn.


Orkade faktiskt inte jobba i helgen... jag var hemma och sov kan jag säga, Sov många timmar i lördags så jag behövde verkligen den utvilningen.


I fredags mötte min mamma mig vid jobbet så vi åkte och handlade. Mamma skulle ha en stor julskinka till julen för vi blir många personer. 6,5 kg var den på som hon handla... haha det måste ha varit en stor rumpa det...! =) Sen var vi in på Rusta och Cervera och handlade lite saker. Jag handlade tupla på Rusta... dom är såååå goooda... dom ligger kvar i skåpet här hemma *tihi* På Cervera köpte jag 2 hjärtformade skålar som det står god jul på. Dom har jag nötter och pepparkakor i =) Jättesöta!

På resan hem med mamma åkre vi förbi där mamma brukar handla ägg så nu kan hon ägga upp sig igen.


I lördags soooov jag läääänge... men när vi vaknat åkte vi till Kungens Kurva och inhandla några julklappar. Vi var även till Media Markt och kollade på en ny stereo till mina träningspass. Får se... om det blir en ny sådan nästa lön. Skulle vara bra så att man kan börja röra på sig igen. =) Kollade även på en gps men jag vet inte riktigt vad för ngn man skall ha ännu. Men en sådan kommer det oxå bli inom en snar framtid hoppas jag *blink blink*

Jag och killen tänkte se på bio på heroncity men det blidde inte så för de vi ville se skulle vi få vänta i över 1 tim så vi klampade in på media markt igen och köpte 1 film som vi sedan åkte hem och såg på och myste i soffan med lite glögg och pepparkakor och nybakta bullar från min lotsaspappa.


I söndags... igår alltså... var jag och sambon hemma... fick upp julgardinerna i köket så nu är det jättefint här hemma...! =) Hämtade in ved till källaren för ca 2 veckor frammåt... det är skönt det.

Annars var vi och handlade på Willys och lagade mat och tittade på tv och så la vi oss. Jag la mig 21 och började läsa en bok... den var så bra så jag läste en hel del sidor *tihi*


Idag har jag varit hos min kurator och pratat av mig lite igen. Berättade bla att pappa hade ringt i fredags och bjudit mig och min sambo på mat till juldagen... men jag vet inte om jag vill dit. Tycker inte att det ger mig så mycket heller. Men jag skall prata med brorsan oxå tänkte jag.


Idag när jag står och lagar mat så kommer sambon hem och han bokstavligen talat skuttar in i värmen och ser jätteglad ut och säger hej min älskling.... åhh vad glad jag blev... kunde inte låta bli att ge han 20 miljoner pussar minst.... *tihi* Så frågade jag varför han var så glad och han svarade för att han kom hem till en underbar tjej. Kanske att det blir en myskväll... vi får väl se.


Oj det blev ett långt inlägg idag =)


Ha det bra!


Kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vestibulit - 10 augusti 2009 19:25

Oj, vad tiden har gått. Det vär nästan 3 månader sedan jag var in här och wrajtade sist. Har haft arselet fullt så att säga plus att jag inte har haft ngn dator på 1,5 månad. Min dator pajade så jag var tvungen att vänta på skattepengarna innan jag...

Av Vestibulit - 20 maj 2009 22:12

Jag hittade ett papper från typ 1997 eller ngt som jag har skrivit lite dikter på. Tänkte skriva dom här. Den första är bäst!   "Älska inte i trädgården kärleken är blind men inte grannarna"   "Gör livet grönare knulla en groda"   "Kärlek och hosta ä...

Av Vestibulit - 10 maj 2009 21:10

Det var länge sedan jag skrev sist såg jag. Förra helgen är det var valborg var min lillesyrra här och vi var mycket ut med mustangen och glassade =) Var även på en träff med Trans Am klubben och dom var trevligt folk. Hann även med att åka och hälsa...

Av Vestibulit - 13 april 2009 21:21

Nu har man varit ledig från jobbet i 4 dagar och det har varit så skönt. I tors var min sambo och jag och min syrra och såg på bio och åt gott. Fre höll jag och sambon på med veden... och lite in på lördagen oxå innan vi skulle till min mamma och äta...

Av Vestibulit - 4 april 2009 12:25

Åhhh vad det är skönt med lite värme och sol efter denna långa vintern... konstigt det där med väder... för en vecka sedan snöade det och nu är det 12 grader plus och sol. =)   Min klocka ringde 4.45 i morse... har varit på jobbet och jobbat 5 timma...

Ovido - Quiz & Flashcards