Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Och så var det söndag igen *pust*

Av Vestibulit - 2 november 2008 15:45

Och så var det söndag igen *pust* Till jobbet imorn vill jag inte alls. Skulle vilja vara hemma och fixa och dona.

Vaknade igår klockan 4 av världens nackspärr och den hade rört sig ner mot skulderbladen... hade såååå himla ont. Men jag lyckades somna om och vakna flera gånger till klockan blev 9. Då killen vakna frågade jag om jag kunde få massagen... och det fick jag... väldigt länge... jättesköööönt var det. Men jag kunde inte göra så mycket igår så jag tvättade en hel massa istället... våra oömma kläder.

Tog en sväng förbi kyrkan och kollade när ljusen till gravarna var tända... de var väldigt fina... tog sedan en promenad efter det och den var på en 1 timma... det var såååå härligt för vi hade klätt på oss bra med kläder så vi frös inte. Väl hemma satte vi oss i soffan och tittade på en fim och åt glass med persikor till... gott var det. =)

Idag har jag och min sambo burit in 5 skottkärror med ved till källaren... det är skönt att ha det inne... så torkar det oxå =) Eftersom pannan är där veden är.

Känner att jag snart skall gå från datan för jag börjar få ont i nacken igen...!

Skall snart åka och handla mat för denna veckan som kommer. 


 
 
detkallasv

detkallasv

7 november 2008 12:48

usch för nackont, ja har haft ont i ryggen typ vid skuldrorna ett tag funderar på att gå och ta en massage, kram!

http://detkallasvestibulit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vestibulit - 10 augusti 2009 19:25

Oj, vad tiden har gått. Det vär nästan 3 månader sedan jag var in här och wrajtade sist. Har haft arselet fullt så att säga plus att jag inte har haft ngn dator på 1,5 månad. Min dator pajade så jag var tvungen att vänta på skattepengarna innan jag...

Av Vestibulit - 20 maj 2009 22:12

Jag hittade ett papper från typ 1997 eller ngt som jag har skrivit lite dikter på. Tänkte skriva dom här. Den första är bäst!   "Älska inte i trädgården kärleken är blind men inte grannarna"   "Gör livet grönare knulla en groda"   "Kärlek och hosta ä...

Av Vestibulit - 10 maj 2009 21:10

Det var länge sedan jag skrev sist såg jag. Förra helgen är det var valborg var min lillesyrra här och vi var mycket ut med mustangen och glassade =) Var även på en träff med Trans Am klubben och dom var trevligt folk. Hann även med att åka och hälsa...

Av Vestibulit - 13 april 2009 21:21

Nu har man varit ledig från jobbet i 4 dagar och det har varit så skönt. I tors var min sambo och jag och min syrra och såg på bio och åt gott. Fre höll jag och sambon på med veden... och lite in på lördagen oxå innan vi skulle till min mamma och äta...

Av Vestibulit - 4 april 2009 12:25

Åhhh vad det är skönt med lite värme och sol efter denna långa vintern... konstigt det där med väder... för en vecka sedan snöade det och nu är det 12 grader plus och sol. =)   Min klocka ringde 4.45 i morse... har varit på jobbet och jobbat 5 timma...

Ovido - Quiz & Flashcards